laragoesusa.reismee.nl

Het avontuur gaat nu echt beginnen! :))

Heyy allemaal,

Morgen/ zaterdag (29-8-2020) ga ik dan echt beginnen aan mijn grote avontuur in Amerika. Daar ga ik voor 10 maanden naar een echte Amerikaanse high school en ga ik wonen bij een gastgezin. Mijn koffers zijn inmiddels helemaal ingepakt, dus ik ben ready. :))

Ik heb er superveel zin in en ik ben ook nog niet zenuwachtig. Maar dit veranderd denk ik nog wel op het vliegveld haha.

Mijn vliegtuig vertrekt om 10:15 vanaf Schiphol. Ik vlieg met ongeveer 2 andere studenten eerst naar Detroit. Daar moet ik dan in mijn eentje overstappen op het vliegtuig naar Baltimore. Dit is natuurlijk wel een beetje spannend, maar dat komt goed!? Ik kan ook niet wachten om dan mijn gastgezin voor het eerst in het echt ontmoeten! Ik heb er echt SUPER veel zin in!!


Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter, dat vind ik alleen maar leuk! :))


xxx

Lara

Reacties

Reacties

Isis, Mark, Milo, Loena en livy

Lieve Lara,

Onwijs veel plezier met dit avontuur. Geniet van elk moment en maak mooie herinneren.
De 10 maanden vliegen zo voorbij. ✈️?

Liefs van Isis, Mark en je oppaskindjes

Familie van Nijkerken

Hallo lieve Lara,

We hopen dat je goed aangekomen bent en dat je al een beetje gesetteld bent en niet teveel last van een jetlag hebt. Lieve groeten van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!