laragoesusa.reismee.nl

Welkom op mijn Reisblog! :))

Heyy allemaal,

Welkom op mijn reisblog!

In augustus begint hopelijk mijn reis naar Amerika. Hier ga ik een Highschool jaar volgen, en verblijf ik bij mijn gastgezin in Hanover, Pennsylvania (PA). Mijn gastgezin bestaat uit een vader en een moeder met een zoon (18) en een dochter (9). In Amerika ga ik natuurlijk ook naar een echte Highschool. De school waar ik naartoe ga heet New Oxford Highschool. Ook ga ik bij een hockeyteam, dit allemaal vind ik ontzettend leuk. :))

Mijn avonturen en ervaringen deel ik met jullie op dit blog, zodat jullie hier in Nederland ook kunnen meegenieten van mijn avontuur in Amerika!! :))

Vanaf augustus zul je hier waarschijnlijk regelmatig nieuwe verhalen en foto'svinden.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist! :))

xx

Lara

Reacties

Reacties

Opa en Oma

Leuk Lara dat we je kunnen volgen en veel plezier v veel liefs opa oma??

Anouk

Hey Lara,
Wat leuk dat je een blog bij gaat houden van jouw avontuur in Amerika!!!!
Ik ga je zeker volgen?!!!
Heel veel plezier met de voorbereidingen!!

Koen Nijhuis

Super leuk om te lezen hoe je hebt. Schrijf maar weer gauw n blog!

Elise

Zo gaaf!!!

Oma Riet

Lieve Lara, wat een mooi verslag heb je gemaakt fijn dat je ook een leuk team hebt heel veelplezier en eenfijne tijd verder kusjes Oma .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!